natipz

Alla inlägg under februari 2014

Av nellie florentin - 28 februari 2014 18:28

vissa folk andvänder tydligen inte hjärnorna jag tror att dem tänker såhär:

oo jag tycker att dem skriver om tråkiga grejjer som inte jag tycker om så jag lär skriva något taskigt.

ungefär i den stilen. jag har haft en blogg tidigare men slutade med den eftersom jag skaffade den här. min första komenar var "bra blogg" min första komentar på den här lät ungefär såhär "så när ni ska "sminka" er HAHA ni framstår som divor.... GOOD LUCK" nemen jaha tack då.

varför gör man sånt här om det är någon som läser det här tänker "ska jag skriva något taskigt" läs lite till snälla.....

har du alldrig tänkt att de påvärkar den som skriver det kan vara så illa att om du skriver något taskigt att den som skriver tar sitt liv... vill du ha orsakat en persons självmord... tror inte de va!! nu tänker du säkert "ja men det har aldrig hänt tidigare att någon tagit sitt liv efter att jag skrivit något taskigt" NEHEE!!!! men när det händer då!! och i vårat fall. vad har du för problem med att vi gillar att skriva om tips om smink grejer vi kanske tycker att det är kul och det kanske finns någon som tar åt sig dem här tipsen och kanske använder dem. tänk innan ni skriver.

          

Av nellie florentin - 28 februari 2014 18:08

Nu får ni äntligen ett tips!

kategori: läpparna.

du behöver:

lypsyl

ögonskugga

någon form av läppglans

  1. ha på lypsyl på läpparna.
  2. dutta på ögonskugga på under läppen. (vilken färg du vill)
  3. gnid dina läppar imot varandra, ha sedan på lite mer ögonskugga om du vill.
  4. ha på läppglanset, gnid sedan läpparna mot varandra och...

                           KLART!! 

Jag rekomenderar rosa eller röd ögonskugga, för det är dem enda färgena jag har tästat med.


Av nellie florentin - 28 februari 2014 17:17

funkar inte heller att lägga upp bild på mobilen.... vi får hoppas att det funkar senare nån gång. ni ska snart få ett tips! vela bara berätta jag inte kan lägga upp nån bild från mobilen heller.
~Alice~

Av nellie florentin - 27 februari 2014 18:09

hej! första inlägget.

vi tänkte skriva om smink och outfits tips mm. Jag (Alice) har problem med att lägga upp bilder så jag kommer troligen inte att kunna lägga upp jätte många bilder. Jag ska ladda hem bloggplatsen på mobilen och kolla om det funkar för just nu är det bara på datorn det inte funkar. vi har även en intagram som heter @natipzz så där kan du även få lite tips men vi kommer troligen/försöka att lägga upp samma saker här som på instagramen eftersom alla inte har instagram.  

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


vi är två tjejer som heter Alice och Nellie

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards